Nothing much.

Jag jobbar som en tok. Betar av text efter text, korrar, lusläser och korrar igen. Hämtar bilder, planerar, rättar och skriver igen. Nu gäller det att lägga i växel nummer sex, så att jag slipper tänka det allra minsta på mitt jobb när jag är i sunny Florida. Det känns helt overkligt att vi åker om två veckor. Jag måste shoppa sommarkläder, bikinis, solkrämer... ja, allt sommaranpassat!

Ikväll är det träning igen. Roligt att se mina örnar - känns som en evighet sen (fast det var i lördags). Idag ska vi ändra programmet och fixa till det inför USA. Vi har bara sex träningar kvar tills vi åker. Crazy nuts. Massa ska kirras.

Efter träningen ska jag hem till mami och sova där. När pappa är bortrest passar jag på att hålla henne sällis så slipper hon vara i stora huset alldeles ensam. Besides, hon lagar mycket godare mat än vad jag någonsin kommer göra, så det är skönt att få sova och äta gott.

Todeloo. Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback