Dagens låt.

Jason Mraz - Life is wonderful.



I fredags var det först fest på jobbet. "Hejdå G - hej GLAZE-fest!" När jag lämnade festen, strax efter sju, var alla på nu-känner-vi-varandra-på-brösten-stadiet. Då hade festen alltså pågått i dryga timmen, I might add. Ah, jag tycker om flickorna på jobbet! (Känner att en förklaring behövs. En tjej hade lagt in "gelé-hallon" i brösten och alla var tvungna att känna på hennes, samt på ett äkta par bröst för att se skillnaden.)
Jag lämnade stället tidigt eftersom jag skulle till Ylva på 28-årskalas. Det var supertrevligt där. Massa skönt folk från hela världen. Det pratades franska och engelska om vartannat och jag föll - åter igen - för det franska språket. Oui, je l'aime!

I helgen har jag gjort anmälan till EM. Skönt att den är klar! Den 4 juli bär det iväg till Slovenien och Ljubljana, närmare bestämt. Det ska bli supernice!

Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback