Inte logiskt.

Jamen grattis skandinaviska folket, ni tog ut Robin. Det var väl för himla dumt, han är ju bäst efter Daniel, har ni inte ögon att se med? Shit.

Idag var jobbet en pärs. Jag hostar så mycket att det river i magen. Jag förstår inte att min hosta blir så grov varje gång... det måste vara något kroniskt. Blä. Och imorgon har ju Helena fest. Jag som ville gå. Hoppas att jag mår lite bättre. Annars får det fasiken vara... men det vore för himla tråkigt.

Jag har lite andra planer för morgondagen också som vore trevliga att kunna genomföra. Kom igen nu Karolina, make it work. Det här kan mycket väl vara värt det. Åh!

Imorgon kommer mamma och pappa hem från Serbien också. Då har mamma varit borta fem veckor och pappa en. Tiden går fort ändå, tänk för fem veckor sen var det långt till SM och nu är det passé sedan länge. Ja jag vet, min logik flödar inte direkt men ibland är det också okej.
Anyway, det blir middag hemma hos bror imorgon då, när mor och far anlänt från Arlanda. Mewsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback