Mat i mängder.

Igår kom mamma och pappa hem. Det firades med brakmiddag hos bror och svägerska. Jag har inte ätit mig så mätt på månader - vilken middag!
Tanken för gårdagen var ju annars att gå på fest hos Helena men eftersom jag är apsjuk så åkte inte jag och då skippade Linn feschten också. Jag var lite sugen att dra till Grönan för att se Jason Mraz, men vädret ihop med min hosta lockade inte tilräckligt. Det fanns fler orsaker till varför jag ville dra dit också, men dem utelämnar jag.
Jason Mraz är för övrigt grym. Men det har ni ju förstått med tanke på mina tidigare inlägg...

Idag ska jag tona håret. Jag klarar inte av att låta det växa ut. So much for my plan. Jag är för evigt dömd att tona mitt hår. Det är ju verkligen kalas... Verkligen.

Nu ska jag gå. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback