Recap.

Hej. Sitter hemma hos mor och far och "vaktar" deras hus. Har precis tagit mig ett långt varmt bad, vilket var exakt vad som behövdes. Idag har jag mått uselt. Min hosta är tillbaka och när jag lämnade jobbet idag kunde jag knappt stå upprätt eftersom jag hade så ont i magen. Nu är magvärken borta men hostan sitter i... Min sista slurk morfin är hemma i lägenheten så nu ska det bli spännande att se om det ens blir någon sömn inatt.

Blogg.se har strulat så mycket på sistone så det är därför mina inlägg har varit få och korta. Just nu sitter jag och väntar på utröstningsprogrammet på So you think you can dance. Best by far idag var Daniel och Mona. Daniel är min solklara favorit, jag hoppas han blir kvar länge, länge.

Annars så rullar det mesta på... Mår ganska bra, rätt generellt, och längtar som en tok efter värme, sol och sommar. Av flera anledningar än just värmen. Det kommer att bli en bra sommar... det känner jag.

Nu ska jag up up and away. Har Grey's anatomy från igår att titta på också. Och på måndag får jag se McDreamy in person på galapremiären av Brudens bäste man (som jag redan sett) - så jäkla hett!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback