Dancing on the ceiling.

Inatt drömde jag att två män gjorde inbrott i min lägenhet. Jag hörde dem utanför dörren och gick fram till den för att dra undan haspen (så att de inte skulle förstå att jag var inne). I samma ögonblick gick yxan genom dörren.
Jag tog min flykt ut genom balkongdörren och ut på taket bredvid. Kändes rätt stabilt.
Idag när jag tittade ut genom min balkongdörr insåg jag att jag inte alls skulle kunna ta mig till taket i verkligheten. Då fick jag lite panik. Istället tror jag min mest stabila flyktväg är ut genom köksfönstret. Där finns det faktiskt ett granntak jag kan klättra ut på.
Kan ni er flyktväg?

För övrigt så har jag helt tappat orken idag. Kan bero på lite sömn, mycket på jobbet eller allmänt huvudbry. Roligt är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback