Nästan födelsedag.

Nu är jag hemma! Har gjort alla fyra punkter jag skrev om igår. Fantastiskt. Men imorgon ska det shoppas mer för jag fick nämligen två saftiga presentkort i födelsedagspresent!
Köpte dock mina kängor, jag suktat lite efter, på Scorett idag. När jag testade dem, här i Handen, så var de osköna men det var förmodligen för att jag inte snörat upp dem ordentligt. Idag i Farsta passade de utmärkt så nu är de mina. Mums. De är sådär härligt Dr Martens-influerade (som det ska vara nu).

I Farsta träffade jag förresten söta Nikita som varit min praoelev i en vecka, lite otippat eftersom jag inte ens visste att hon bodde i Farsta! Men där stod hon på scenen på torget och sjöng Jason Mraz. Söt! Fick även träffa hennes mamma och hon var också urgullig.
Träffade även Andreas och Samuel och det var trevligt. Lilla Samuel (Andreas 2-åriga son) är sjukt söt. Aww!

Nu ska jag småglutta på Stjärnor på is. Tror inte att det blir något jag följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback