Sista dagen som 26.

Såg precis SYTYCD-finalen. Visste ju att Joshua skulle vinna så spänningen va inte enorm men jag njöt av dansen för överfulla muggar. Wade Robson är givetvis fortfarande ett geni och nu vill jag gå och se Cirque de Soleil i Vegas. Kollar upp biljetter as we speak - någon som hakar?

Sover hos mamma och pappa. De ville så gärna träffa mig imorgon, på min födelsedag, och jag hinner inte hit efter jobbet så nu får det bli såhär. Om tio minuter firar jag 27. Undrar hur detta år kommer bli?

Ni vet den där reklamen med en man som sitter och sjunger på ett flygplan och irriterar alla? Jag tror det är för nikotin-tuggummin eller nåt? Kan helt ha missuppfattat saken... Anyway, sjunger han på Enrique Iglesias Can you hear me? Jag har alltid tyckt att det låter som det men det verkar lite bisarrt? Kolla det nästa gång och let me now!

Rolig träning idag förresten. Schitzo inlägg. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback