Sorglig söndag.

Har påbörjat söndagen med lite Gilmore girls. Milo Ventimiglia var het redan som pojkspoling.

Dessutom har jag jobbat. Jag har skrivit väldigt mycket för hand som jag tänker renskriva imorgon på jobbet. Orkar inte göra det här hemma, på en söndag. Har ingen direkt anledning till varför, jag inser ju själv att jag bara skjuter upp det. Ja, imorgon finns det då ingen återvändo så då blir det till att bita det sura äpplet.

Ikväll är det träning. Sista innan Brandon Camp. Det ska bli så skönt att äntligen få ett program. Synd att alla inte får vara hela inför campet dock, det hade varit bra mycket härligare att få köra med 20 krigare. Men what the heck, vi är vana vid utmaningar.

Jag ska gå tillbaka till mitt jobb nu. Idag lämnar jag nog inte lägenheten annat än för träningen. Sorgligt men vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback