Barcelona och b-day wishes.

Jag är smått tankspridd. Jag fick en förfrågan förra veckan om att skicka en kollega till Barcelona 9-11 november. Visst, tänkte jag, kanoders! Igår ville han in charge boka flygbiljetter. Jag reflekterade inte en sekund över det faktum att han bokar en månad i förväg. Idag kom biljetten... 9-11 oktober var det naturligtvis. Både jag och kollegan är smått chockade över att vi trott helt fel. Båda har fått ett mejl från the man in charge där det står 9-11 oktober, klart och tydligt. Bara ett bevis på att man ser det man vill se... Jaha, så nu ska Cam åka till Barca nästa vecka helt plötsligt! Så det kan gå.
Det händer mycket på jobbet nu. Jag får skylla på det.

Jag är hungrig som en varg så jag tänkte hitta lite mat nu. Vill dock passa på att lägga in en liten bild på en klocka jag hemskt gärna skulle vilja ha (tror jag). Jag ser med skräckblandad förtjusning på den faktiskt.


Finns i fyra olika färger på asos.com. Kostar 1 247 kr.

(Psst! Jag fyller år på torsdag.)

Hejdå då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback