Göromål.

Jag tänkte på spindeln när jag körde hem från jobbet igår... och när jag körde hem från träningen. Letade efter den, men förgäves. Jag hoppas någon av mina tjejer, som jag skjutsade hem, satt sönder den. (Sorry girls, not so sorry spider!)

Efter träningen gick jag på promenad med en helt ny bekantskap. Det var supertrevligt. Runt hela Handen gick vi. Mycket härligt att komma hem och känna att man rört på sig.

Imorse vaknade jag klockan nio. Innan klockan var tolv hade jag gjort american pancakes (och ätit dem), rensat ut kylen på allt gammalt (ja, det fanns en hel del) och gått till centrum. Jag köpte mig ett par byxor och gick sedan hem igen. Nu tänkte jag försöka småstäda lägenheten lite innan det är dags för mig att sticka.

Hej för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback