I flöv you, Will.

Jahapp, så var vi här... Will åkte precis ur So you think you can dance. Skämmes, Amerikatt! Jag visste ju att det skulle hända men jag hoppades ändå alltid att jag någonstans skulle ha lite fel. Men I should know better. Jag har sällan fel.

Sover hos mamsen idag. Pappa har åkt upp till de norra delarna av landet så då "håller jag henne sällskap". Detta inom citattecken då hon knappt fått yppa ett ord till mig eftersom jag fokuserat på Idol, Top model, Heroes och nu SYTYCD. Hon gav upp någonstans under Heroes, ungefär där Nathan bråkade med sitt brända jag. I kinda see why.

Imorgon ska jag köpa mina skooor på lunchen! Jag lyckas få med mig halva redaktionen som nu också vill investera i ett par. Roligt - då får jag sällis.

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Vad ska du köpa för skoooor? :)

Postat av: Karolina

UGGS Melissa, UGGS!

2008-09-18 @ 09:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback