Jag vill inte feta Benjamins namn.

Idag har jag inte gjort någonting. Idag är jag sjuk. När Karolina är sjuk blir hon handlingsförlamad. Inatt drömde Karolina att hon tränade ett nybörjar-cheerleadinglag. Hemska tanke. Vi tränade utomhus på en kulle men hade ändå fula, små mattor. När träningen var slut stack alla och jag fick plocka in alla mattor själv. Jag drog runt på den stora matt-ställningen själv och det var sandigt, grusigt och uppförsbackar. Efter en stund dyker en liten pojke upp och hjälper mig. Jag tror han såg ut som Benjamin Wahlgren. Måste ha varit för att jag såg Sing-a-long på tv tidigare på kvällen (där Benjamin var med). Jag såg även Musikmaskinen. Det var ett ruggigt dåligt program. På tal om musikprogram så kan jag inte för mitt liv förstå hur Singing bee får sändas en till säsong. Maken till sämre program får man ju leta efter.

Om två timmar ska jag åka på träning - hurra det händer något i mitt liv. Det är lite jobbigt att det är söndag kväll efter träningen dock, för det innebär ju att det faktiskt är måndag imorgon. Jag vill inte gå till jobbet om jag mår såhär. Jag är inte effektiv för fem öre då. Helvedde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback