Little miss sunshine.

Idag har jag faktiskt lite träningsvärk i magen för att jag skrattade så mycket igår. Det var bra länge sen.

Om några timmar ska jag möta upp mamma och pappa. Vi ska äta middag ihop någonstans. De har ny spis, som de ännu inte förstått sig på, vilket gör att de ska äta ute. Och de kan ju inte äta ute utan att bjuda med mig (inte min regel alltså - deras) så nu ska jag också med någonstans.
Sen är det träning - det ser jag fram emot.

Efter träningen står jag inför ett svårt val. Se filmen Hitch (som är riktigt kul) eller se på Little miss sunshine, som jag lånat av Cam. Film nummer två har jag aldrig sett till skillnad från Hitch som jag sett ett par gånger.
Oavsett vad jag väljer så ser jag fram emot en skön och lugn söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Varför inte kolla på båda? Hitch idag, LmS imorgon :)



Livet behöver inte vara svårare än så..

Postat av: Karolina

Melissa: Du är så vis. Vad skulle jag göra utan dig?

2008-09-07 @ 19:28:41
Postat av: Melissa

Ja du, Karolina. Det vill vi inte veta, eller hur? :)

Bra jobbat idag på träningen, PUSS <3

2008-09-08 @ 00:57:32
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback