Mondeh?

Japp, idag har jag roat mig med att frysa (se inlägget nedan). Jag satt med den underbara pälsmössan halva dagen, resten av min redaktion hade antingen jackor eller filtar på sig. Det kändes som att det var vinter utanför och jag var smått förvirrad när jag gick till bilen sen och det visade sig att jag kunde gå ute utan jacka. Vädergudarna leker med oss.
Jag måste ta tillfället i akt och rekommendera mössan som plagg. Har man det varmt om huvudet så blir man faktiskt väldigt mycket varmare i kroppen. Jag ska investera i en bunt inför hösten/vintern. (Hösten spås förresten bli mer lömsk än någonsin.)

När jag kom hem gick jag på en lägenhetsvisning. Huset bredvid mitt visade det sig. Jag skrev inte upp mig på intresselistan dock. Den må ha varit (obetydligt) större än min, och med balkong, men ballen skymdes av mitt nuvarande hus så so much for sun bathing! Dessutom var det ett dödsbo. Jag blir alltid lite illa till mods i såna.

Nu ska jag roa mig med något vettigt. Det är konstigt att inte ha träning på måndagar längre... Det har jag haft de senaste... hm... 15 åren. Och det är inte ens en överdrift.

Muah.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Varsågod Karolina, du var helt klart värd min detaljerade tappning av pearl harbor slutet... :)



Och det kan jag ju säga dig while I am at it, en exemplarisk liknelse; om man inte har någon mysse så är man som en termos utan lock... Värmen stiger, och ut genom huvudet.. Deru!



Tänk på det du ;) Då går man typ aldrig utan mysse igen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback