Neighbourly love.

Uh oh. Jag satt precis och skulle skriva ett inlägg när det ringde på min dörr. Eftersom jag bara har pyjamas (eller ja, nåt liknande) på mig så tittade jag ut genom mitt lilla kikhål i dörren och tror ni inte att det var "tjänster och gentjänster-killen" som stod där utanför (som jag lånade garagenycklen från förut)! Aaah! Vad vill han mig?! Jag öppnade inte. Han måste ju hört att min tv var igång och att diskmaskinen var på... men asch, jag kan ju ha "varit på toa". Jag känner mig taskig nu, för att jag inte öppnade, men jag vill ju definitivt inte att han ska se mig såhär. Hm.

Jag började hursomhelst dagen med att gråta lite lite. Bara en skvätt. Jag läste ett blogginlägg som berörde mig och som gjorde mig vemodig och lycklig på samma gång.
Resten av dagen flöt på rätt smärtfritt (förutom de två timmar vi var utan internet på jobbet). Nu är det snart Idol, Top model och hela köret så kvällen är given.

Imorgon är det jobb och sen tumbling-pracs! Jag är pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback