Only hope.

Ville bara flika in och säga att jag sitter och storbölar åt Idol. Grät när Yazmina gick vidare. Det känns som att jag känner henne lite. Jag träffade henne för ungefär ett år sen, då var hon med i en modelltävling vi höll i på jobbet. När vi senare anordnade en demotävling skickade hon in ett av de bästa bidragen och jag har följt hennes utveckling sedan dess. Första gången jag hörde henne sjunga A walk to remember-låten Only hope hade jag gåshud över hela kroppen (sticket - ohmygod). Det var även den hon sjöng inne hos Idol-juryn första gången. Nu är hon en av de 16 finalisterna. Jag håller tummarna för henne. Lyssna på henne på Myspace.
Sen grät jag också när de tog bort Alexander. Han kanske inte var den bästa sångaren (men han sjöng väldigt bra!) men hans personlighet kändes som en frisk fläkt. Jag hoppas de tar in honom som wildcard.
Nu börjar det igen. Buhbye. 

Kommentarer
Postat av: yazmina

hej karolina! kul att läsa så fina ord om mig i din blogg, kommer definitivt kika in här ofta!=)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback