Shopping.

Igår shoppade jag loss på nätet. Jag hatar egentligen att shoppa på nätet men nu när jag har hittat några sidor där det faktiskt fungerar bra så är det så mycket lättare att man trillar dit. Klockan 01.00 hade jag gjort en beställning både på cocoo.se och asos.com. Smycken, vantar och tröja stod på beställningslistan. Ser fram emot när mina paket kommer (och känner jag Coco rätt så är det från cocoo.se här redan imorgon eller tisdag)!

Idag har jag varit på lägenhetsvisning. Apfin är den men kanske snäppet för stor för en ensam själ som jag. Jag står på intresselistan iallafall och imorgon är visning nummer två, som jag tänker gå på. Mäklaren var söt också så när han ber om mitt nummer kan jag ju inte göra annat än ge det till honom.

Snart träning. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback