Silence! I kill you.

Idag var det en väldigt lugn dag på jobbet. Den började med ett möte med annonssäljarna. Kändes faktiskt givande och bra. Sedan jobbade vi lite på omslaget. Efter det kom lunchen väldigt fort. Efter lunchen hade jag ett mini-möte med Camilla och vid tvåtiden stack vi iväg på pressvisning av filmen Step brothers. Filmen kommer snart på bio och är med - och av - Will Ferrell och herre min jesus vilken sjuk film. Jag kan nog ärligt säga att det är den sjukaste film jag någonsin sett! Men jag skrattade en hel del och det var smått komiskt när vi satt och gapflabbade i Rigolettos största salong, innehållandes typ tio personer, och alla andra satt tysta. Anyway, man måste älska Will Ferrell. Sick, I say.



Och tänk, imorgon är det redan fredag. Då ska jag ju dö iochförsig, så det kan ju vara lite tungt, men annars ser jag fram emot myskvällen med Eagles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback