The truth is out there.

En negativ grej med mitt jobb är att jag får se kläder och produkter långt innan de kommer ut i butik. Och storshoppare som jag inte är så lyckas jag ju halvt glömma bort saker jag spanat in, och missar dem sen när de kommer i butik. Men inte detta gång! Jag ska ha allt jag spanat in inför denna höst, om jag så ska hänga på butikslåsen den dag de släpper det! Jag undrar om jag redan imorgon - på lunchen - ska pallra mig in till city och köpa mina skor jag längtat efter i flertalet säsonger. Jag hinner ju inte efter jobbet eftersom vi redan påbörjat träningen när jag slutar.
Min förhoppning med vårt nya H&M här i centrum är att det ska hålla betydligt högre klass än tidigare (annars känns det otroligt dumt att renovera?). Där finns också några godbitar jag dreglat efter. Och slutligen då... my preciousss som ska komma i oktober. Snart är vi där!

Öh, jag fyller år andra oktober. Det borde ju betyda att vi snart är där också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback