Tom Gun.

Är hemma från jobbet idag. Sitter och tittar på Oprah och i dagens program är hon hemma hos Tom Cruise i hans fantastiska hus i Telluride. Det är en öppenhjärtlig intervju och den första de gjort sen soff-incidenten för tre år sedan, när Tompa hoppade i soffan, i Oprahs studio, för att han var så kär och lycklig i Katie.

Intervjun är sjukt fängslande. Jag återkommer när den är klar.

Nu är programmet färdigt och jag känner mig... störd. Störd för att jag, innan intervjun, faktiskt hade en bild av Tom Cruise som smått galen. Jag är definitivt inte den som tror på allt vad tidningar skriver (heck, jag är ju i branschen) men den samlade bilden av honom har inte varit övervägande positiv de senaste åren... ja faktiskt från och med att han träffade Katie Holmes.
Men - och det är ett stort men - nu, efter Oprahs intervju, så känner jag verkligen med honom. Och jag hoppas att han och Katie kan få ha ett bra liv tillsammans med deras lilla dotter Suri. Och jag hoppas även att Suri, trots att hon inte riktigt har oddsen på sin sida, kan få ha en relativt normal och skyddad uppväxt så att hon inte slutar som alla andra förstörda kändisbarn.
Och vet ni vad jag hoppas på mest av allt? Att hon inte blir artist eller skådespelerska som vuxen. Det skulle vara så sjukt befriande.

Nu ska jag sätta mig och läsa om scientologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback