C som i citron.

Idag mår jag som en överkörd katt. Jag har superont i halsen, snorar som en öppen kran och har ont i hela ansiktet och huvudet. Tur att jag precis fått äta nästan-gratis macka från Subway, fått en godispåse som är mums och att det snart är fika här. Mindre kul att jag om någon timme tar emot ett studiebesök. Asch. Knaprar citron.

Igår mådde jag också rätt piss. Då kom T över med pizza och läsk. Sen hade vi sjuk tv-kväll. Har nog aldrig sett så många tv-program på rad någonsin. Idol, Vem kan slå Filip och Fredrik (ingen uppenbarligen), Hell's kitchen, Gladiatorerna (de är tillbaka!). Ja, that's pretty much it. Top model och Heroes fick jag spela in. Det ser jag nog ikväll... om mina ögon pallar.

Nu fika. Kanoders.


Numera äter jag citronen rakt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback