Vi umgås över gränserna.

Sköna söndag. Efter att jag hade småstädat los apartamento så drog jag till Länna-området och hälsade på Fredrik lite. Det fanns ingenting kvar i hans butik som jag ville lägga pengar på (det är utförsäljning i sportbutiken alltså) så jag åkte därifrån tomhänt. Istället drog jag till centrum där det var packat med folk. Amy Diamond var där och uppträdde och när jag anlände ringlade sig köerna långa, med små barn som ville ha en autograf och ett foto med Amy. I centrum gick även två prinsessor och en prins runt (ja, utklädda alltså) och det hela kändes väldigt surrealistiskt.
I centrum shoppade jag hos Linn och jag är mycket nöjd med mitt inköp. Dock så måste jag passa på att poängtera att jag inte alls är nöjd med det nya H&M som nu äntligen har öppnat. Det är inte mycket mer spännande nu, än förut, så jag är besviken.

Dagens hittills roligaste grej måste ändå vara att jag fått en inbjudan till en superrolig fest från Hans Marklund. Han och hans sambo har både fyllt jämnt och han firar dessutom 20 år som showmakare på Hamburger Börs. Häftigt! Får se om jag kan gå dit, det krockar lite med några andra planer jag har, men jag är ytterst glad att han ens tänkte på mig. Sweet-pea.

Igår var jag hemma hos Helena och hade Wii-kväll tillsammans med henne, Cissi och Lissy. Det var sjukt roligt och idag har jag faktiskt lite träningvärk efter boxningsmatchen jag och Lissy gick. Mygod. För att inte tala om att mina fingrar värker efter mina fantastiska gitarrsolon på Guitar hero. I rock! (Det sa faktiskt spelet flera gånger.)

Nu är det snart dags att dra iväg på träning. Känns som att det vankas lite baskets kanske? Det var ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback