1:a dagen på jobbet!

Så! Nu är första jobbdagen avklarad! Måndagar springer alltid förbi! Och extra snabbt gick det ju såklart idag när jag va Miss Newbie på stället. Det är mycket nya intryck och mycket ny information som ska in i hjärnan men det är lika bra att bara kasta sig in i allt på en gång - då blir det snabbare en rutin. Jag är pepp!
Det var bara typ halva redaktionen på plats idag, många är fortfarande på semester, men det kan vara skönt att lära känna några åt gången.

Note to self: Klä dig lättare, det är kallare på morgonen än på dagen, men det överlever du. (Jag höll på att dö av värmeslag på vägen hem.)

Ikväll hade de inget core-pass på gymmet så istället har jag nu bokat in mig onsdag, torsdag och söndag. Bra skit. Yoga vågar jag mig inte på än. Det var det de hade lagt in istället ikväll.
Imorgon: cheer-practice! Yay.

Kommentarer
Postat av: Korp-Carro

Sound good Korp-Karro ; ) Har du nyss blivit medlem på sats? Vad fick du betala.... Jag jobbar natt ons och tors denna vecka men jag hakar gärna p dig söndag : ) Såg de hade box på lör?! Kan ju vara nåt....

KRAMIZZZZZ

Postat av: Liz

Men shit vad mysigt...ni tränar ihop. Får man vara med? Men förresten...ni bor ju alldeles för långt borta, typiskt!



Yoga har man provat och man bör ta den enklaste de har för det kan vara helt galet annars. Men det är väl ett bra sätt att få in sig i lugnet men även bli starkare och smidigare, vilket man behöver. I alla fall jag.



Kramilajinen

2009-08-05 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback