9.58.

Någonting jag länge funderat på är hur länge till man ska kunna ta världsrekord. Hur länge kan tider förbättras innan det blir omöjligt? Omänskligt? Självklart är Bolt samtalsämnet för kvällen. Nu har han gjort det "omöjliga". Och kan kommer säkert göra det igen. Hur snabbt är det fysiskt möjligt att springa 100 meter? Det är sjukt intressant att spekulera i.

Idag var jag och köpte en spegel till hallen. Jag trodde att lägenheten var klar, i och med spisen igår, men det finns alltid något litet till. Nåväl. Nu är det enda som egentligen "saknas" ett nytt matbord... ska jag?

Kollar för övrigt på finalen till SYTYCD nu. Måste vänta 45 minuter innan jag får fortsätta men snart vet jag resultatet. Det står iallafall mellan mina två favoriter. Bra skit. Grät precis ögonen ur mig till Kayla och Kuponos Addiction-nummer. Jag har sett det tio gånger redan men aldrig berörts så mycket som ikväll. Nu förväntar jag mig Melissas och Ades bröstcancer-nummer också. Det måste de ju visa?

Imorgon är det jobb igen. Och min vecka är späckad av kvällsaktiviteter. Tror nog veckan går fort.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Angående Bolt, det är helt sjukt! Jag spekulerar också för fullt..



Angående din lägenhet, när kan du ta emot oss? Innan Linn förstås ^^ (Och om hon redan har varit där, kan du väl åtminstone låtsas att vi är först?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback