A meet cute. (Inte riktigt men ändå.)

Glömde ju berätta! Träffade min crush på tunnelbanan idag. Helt plötsligt stod han där bredvid mig, men jag upptäckte honom inte förrän jag såg hans spegelbild i fönstret. När jag boxat honom i magen lite lätt (för att påkalla uppmärksamhet) fick jag en kram och sen hade vi sällis till Medborgarplatsen där han skulle av. Jag har banne mig crushat på honom sen jag pluggade på högskolan och han blir snyggare för varje gång jag träffar honom (det sker ju inte särskilt ofta så han hinner bli riktigt gorgeous mellan gångerna)!

När han skulle av liksom... kramade han min axel. Med handen. (Jag satt ju ner.) Åh!


Kommentarer
Postat av: Liz

Men, men vad härligt...lite love is in the air!! Want to here more!!!!

2009-08-05 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback