Chaaaiii...

Vill ni veta en farlig grej med att åka kommunalt till jobbet? Jag passerar Espresso house minst två gånger per dag (och då räknar jag inte ens det Espresso house som ligger precis utanför mitt jobb!). På Espresso house gör de världens godaste chai latte (eller ja, bättre än Wayne's iallafall). Jag köpte två idag, en på morgonen och en på vägen hem. Jag tror inte det är bra. (Jag har dessutom ett Wayne's bredvid mitt jobb också. Ifall nu båda mina Espresso houses skulle brinna ner eller nåt.)

Jobbdagen sprang förbi idag också. Kan bero lite på att jag går strax efter fyra också. Sommartid, kallas det visst. Imorgon ska jag få massage på jobbet och sen väntar omslagsplåtning. Jag går en trevlig dag till mötes!

Träningen idag var rolig! Jag hade halva laget där typ, men vi fick grymt mycket gjort - I like! Nu är det bara en "sommarträning" kvar, nästa vecka, och sen sätter terminen igång på riktigt. Vi ska uträtta underverk!

Nu: tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback