Det är fullmåne idag.

Okej hej, core-passet idag var mycket jobbigare än det förra. Kanske för att den riktiga instruktören var tillbaka från semestern. Hon insisterade med att gå runt och peta och pilla på folk också och peppa från nära håll. Vet inte riktigt vad jag tycker om det...

Jag fick för övrigt ruscha till gymmet eftersom jag satt på jobbet till efter sex. Det var mycket att göra idag.

Igår började jag kolla på Twilight tillsammans med Linn. Det var dock efter The bachelorette och SYTYCD så vi var rätt trötta och skippade filmen efter att vi sett en halvtimme. Jag har velat se den med henne ända sen första gången jag såg den men nu är hon otrogen och ser den med en granne istället. Hrmpf, det är jag som hyrt filmen. Nåväl. Vi får se New Moon ihop. Men jag är rädd för att den kommer att göra mig lite ledsen...

Nu är det snart sängen som gäller. Jobblivet gör en trött - bra skit!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Lite ledsen? Prova helt förstörd istället :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback