Gröna lund.

Vilken skön dag! Den började med ett besök till Gröna lund. Där skulle mina före detta arbetskamrater bjuda mig på 5-kamp. Åh, det var så härligt att träffa dem igen! Vi valde ett häfte som innebar 7-kamp, två åk och mat. De började med att lura upp mig i berg- och dalbanan. Jag va aprädd men överlevde. Camilla köpte bilden av oss två. (Jag va inte vacker.) Andra "åket" blev Lustiga huset. Vi var som små barn. Vi avslutade dagen med att jag vann 7-kampen. Jag tror inte de lät mig vinna, bara för att jag numera är utböling, så det kändes bra.

På väg hem ringde pappa. Bror, M och E + M:s föräldrar var hemma hos dem så jag åkte dit och joinade. Fick god middag och är nu äntligen hemma, med två hyrfilmer. Såg att en av mina favoritfilmer (Con air) går på tv ikväll också.

Just nu tittar jag Sommarkrysset. Det va genrep medan jag var på Grönan och Martin Stenmarck är ju för het. Mums.

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback