Helg i kort.

Hej folket! Long time no see. Igår var jag på kräftskiva hemma hos en barndomsvän. Hennes föräldrar bror mitt emot mina, så det var inte helt jobbigt att ta sig hem på natten, jag tog ungefär en tiosekunderspromenad och så var jag home safe. Festen var grym! Det var god mat, härligt sällskap och roliga lekar - precis som det ska vara!

Idag började dagen med att sola lite i väntan på bror, M och E. När de kom stod grillning på schemat och jag kom nyss hem. Nu ska jag ta mig ett långt bad och sen väntar film på tv. Casanova. Tror faktiskt inte att jag sett den.

Idag var nio örnar med på en reklaminspelning för Coca Cola Zero. Roliga grejer! Ni får hålla utkik efter den!

Kommentarer
Postat av: Mick

Du vet att nu är det Veckan med stort V som jag väntat på!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback