Jäkla lagomfolk.

Nu har jag bölat åt friidrotten. Ung polack tar medalj i höjdhoppet och yngsta diskuskasterskan (diskus!) maxar sitt personbästa gång på gång. Det gör mig lycklig.

Något som dock gör mig fruktansvärt irriterad är att folk stör sig på Usain Bolts gester och spex. Nu kallas han osportslig och respektlös.
Herre. Min. Gud. Sverige. Ni köpte ju Klüfts grimaser? Och oavsett - Bolt hyllas ju av sina konkurrenter. Vem i hela fridens namn är du - medelsvensson och soffpotatis - att döma?! Du har rätt att tycka vad du vill om det, men att hävda att det är elakt, det han gör, är ju bullshit. Låt killen njuta av sin framgång!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Bolt e ju kung, och håller med dig om polacken....

Han var riktigt jävla lycklig efter sitt brons, tänk att för 1 minut få byta plats med honom och bli hyllad av hela stadion. Måste ge en eloge till den tyska publiken, de hyllar verkligen alla inte bara de tyska deltagarna. Go Germany go !!!

2009-08-22 @ 08:19:58
Postat av: Mick

AMEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback