Kan vara mitt sämst formulerade inlägg någonsin!

Dagen har varit mysig. Jag vaknade halv tio, började dagen med frukost framför Melrose place (roligt att det sänds på helgmornar!), sen väntade Gilmore girls och så träning på Sats. Det var en ny instruktör (från Farsta), eftersom vår vanliga sprang Tjejmilen. Den här kvinnan var lite läskig. Tacka vet jag någon av de andra två jag brukar ha.

Efter träningen tog jag det lugnt hemma framför Bring it on 5 (såg inte hela igår). Den var faktiskt helt okej! Både 2:an och 4:an är sämre. Sen var det dags för Eagles-träning. Den gick bra och var rolig men vi har några sjuklingar som vi saknar!

Efter träningen åkte jag snabbt förbi min bror där hela familjen var. Fick mig lite middag och lekte lite med Emil. Fick också med mig handdesinfektion, vilket jag inte kunde hitta på Apoteket idag. Maria hade en massa så hon skickade med mig hem. Bra skit.

Nu blir det myskväll framför tv:n. Nedvarvning, för imorrn är det jobb igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback