Lukta mums.

Idag fick jag massage. Jag var lite rädd innan (vilket jag också sa till massösen) men det var riktigt skönt. På lunchen spontanköpte jag en parfym. Jag kan inte minnas sist jag köpte en parfym. Det kan vara så att det aldrig har hänt? Anyway, när jag såg att Åhléns hade en massa olika Clean-sorter så slog jag till. Av alla tester man fick lukta på (typ tio) så valde jag tillslut den doft som faktiskt inte gick att provlukta på - Warm cotton. Den lät så mysig bara. (Jag köpte alltså mysigt på flaska för 699 spänn...). Väl hemma kan jag dock konstatera att jag gjorde ett bra val.



(På tal om dofter... T-banan luktar inte gott på sommaren. Inuti alltså. Av allt sommarsvettigt folk. Bluä.)

Nu ska jag till gymmet (som säkert inte heller luktar så mumsigt). Sen Linn och The bachelorette! Ikväll ska den ogifta kvinnan (som någon översättare så fint fick bachelorette till) hem till Graham - min favvokille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback