Nattens bravader.

Hm, vad hände igår? Jo, igår jobbade jag. Sen tog jag en sväng på stan (galet att man är på Drottninggatan efter 10 minuters promenad!), en kändis jag nyligen träffat hejade på mig inne på Zara. Förmodligen kunde hon inte placera var hon träffat mig men det var ju fortfarande trevligt. På kvällen drog jag till Linn. Hon stod fortfarande i duschen när jag kom men det hör ju inte till ovanligheterna. På vägen till henne fick jag en ny bekantskap (Therese) som sen kom upp till Linn också. Fia var redan där. Vi hade "förfest" (men det skulle inte jag klassa det som). Vid halv tolv tog vi (kanske) världens längsta promenad till tåget och missade det med 10 sekunders marginal. Vi var inne i stan vid tjugo i ett. Gick till Ett ställe, dansade häcken av oss, gick sen till världens äckligaste McDonald's (jag ogillar fulla människor, en masse, starkt), sen t-bana till Gullmars, sen nattbus (!) hem. Jag har inte suttit på den där nattbussen på kanske... 10 år. Jag fick säga till ett par fulla tonårskillar som gastade för mycket. De lyssnade såklart inte på mig, men sen kom en kille och sa till dem och då blev de lugna. Konstigt, det där. Pisses me off.

Idag väntar storstädning av lägenhet. Målet är att den ska bli beboelig igen efter dagens räd! Det vore ju för himla trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback