Torsdag då.

Jaha, nu är det morgon och jag skriver som lovat. Men vad ska jag skriva? Gårdagen var bara jobb, träning och sen Linn. Idag ska vi fira av en tjej som har sin sista dag här på jobbet imorgon. Får väl se vad kvällen för med sig.

Igår såg jag SYTYCD med Linn, istället för säsongsstarten av True blood (som planerat). Jag gluttade lite i reklampauserna dock och har nog bestämt för att försöka följa den ändå. Seems like fun!

Och nu när Sverige är framme i SYTYCD-final kan jag säga att jag inte tycker Evan borde ha varit där. Ade och Brandon hade varit de givna killarna. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Postat av: Melissa

Ade är bäst bäst bäst!!! Ååååh, hjärta han!

2009-08-27 @ 12:50:31
URL: http://melzor.blogg.se/
Postat av: Mindy

Men Evan är ju oxå sööööööt :( om man ska hålla på sådär borde inte Jeanine varit med heller!

2009-08-27 @ 13:19:43
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: Karolina

Eh, Mindy. Jeanine är outstanding.

2009-08-27 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback