Schwein!

Igår sa tv-rösten, efter Prison Break, att de är tillbaka nästa vecka. Men det kan ju inte stämma. Gårdagens avsnitt måste ju ha varit det sista. Någonsin. Oj, vad jag grät. Jäkla Scofield. Jäkla, jäkla honom.

Min lägenhet ser ut som en svinstia just nu. Hela köksinredningen står i vardagsrummet. Och lite i badrummet. Och i sovrummet. Hyllor är isärplockade, hallgarderoberna står inte i hallen och köksluckorna står uppradade bredvid toan. Jag orkar inte bo såhär! Imorgon är golvet förhoppningsvis klart och sen ska allt ställas iordning. Helvedde!

Bodypump-passet idag var ett skämt. Jag trodde seriöst att mina muskler skulle sprängas. Jag kommer att vara död imorgon.

Joy.

Och joy att det äntligen är träning imorgon igen, med mina örnar! Jag tror vi blir snudd på fulltaliga, äntligen! Yay!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Men ändå....kul att få det som du vill ha det :)

2009-08-12 @ 07:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback