Born to amuse, to inspire, to delight.

Here one day. Gone one night.

Fredagen blev bättre än den började. Jag solade lite på mammas och pappas bakgård där jag för övrigt bor tills min säng kommer. (Ja, inte på bakgården alltså, utan hemma hos mor och far.) Sen åkte vi hem till mina lägenheter och städade och flyttade lite till. Vet ni va? Vi är snudd på klara! På söndag hyrs det lastbil och då försvinner de stora grejerna. Då är det bara grovstädningen kvar.

Jag har vägrat att läsa alla skriverier och tv-program som extrainsatts på grund av Michael Jacksons bortgång. De gör mig bara deprimerad. Han är, och kommer för alltid att vara, en hjälte för mig. Hans musik har berört fler, världen över, än någon annans. The bad stuff about him, I don't get. Han var ett original, sluta försöka svärta ned det.
Det tragiska är att jag tror att han dog på grund av hans stundande comeback. Stressen det innebar, den hårda träningen på en ohälsosam kropp. Det är sorgligt om det är så. Att hans så storslagna comeback istället innebar slutet. I guess we'll never know.

Kollar Minority report. Tompa Cruise är cool i såna här filmer. Bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback