En fiende ibland oss.

Okej, nog för att jag visste att Anna Skipper var en utomjording men jag har aldrig riktigt tittat på Du är vad du äter så jag har ju bildat mig den uppfattningen baserat på andra intryck. Nu såg jag precis slutet på programmet och då står där en tjej, som precis har vägt sig och är överlycklig över sin viktnedgång, och så står Skipper där och ba (helt falskt) "Åååh, va roligt, va kuuul, du är som en liten docka" och what not. Vad hände med en peppande kram? Det skulle ju folk tycka är mest naturligt. Men neeejdå, inte Skipper. Alien.

Nu Grey's anatomy.

Kommentarer
Postat av: Coach L

Ha ha! Nog e hon en alien alltid, scary woman... Det va förresten det här avsnittet de ville ha med oss, remember all the drama? ;)

2009-03-25 @ 22:06:24
Postat av: Karolina

Totally remember! :)

2009-03-26 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback