Projekt springväg.

Idag har jag varit trött. När det var dags att gå hem från jobbet klockan fem, hade jag redan gäspat så mycket att jag hade ont i käkarna. I bilen hem fortsatte det. Några gånger gäspade jag så stort och mycket att jag inte såg någonting (ja, det är en bieffekt när jag gäspar ibland) och det försvårade bilkörningen märkbart.
Hem kom jag iallafall och som tur var har jag inga aktiviteter inplanerade denna kväll. Istället sitter jag bara och väntar på att Project runway ska börja. Hoppas jag lyckas hålla mig vaken tills dess. (För övrigt brukar jag inte följa Project runway, men eftersom det inte finns något alternativt tv-program på måndagskvällar så blir det nu såhär. Och nej, tv-fria kvällar existerar ej.)

Från och med idag kan man säga "DM är nästa vecka"! Det är inte illa pinkat och det är väl på tiden att årets första riktiga tävling ska gå av stapeln! Nu ska jag njuta av de sista träningarna och sen bara le mig igenom hela DM-helgen.
Samma helg är det dessutom Melodifestivalen. Den hade jag ju kunnat få ta del av live, men istället väljer jag att glo på det, från ett hotellrum i Uppsala.

Nu ska jag slappa vidare. Sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback