Snipe-alert!

Imorse när jag kom till jobbet såg jag en svartklädd man uppe på granntaket när jag tittade ut genom mitt fönster. Han såg ut att vara på väg att fira ner sig själv för väggen. (Vid det här laget var han en attraktion för alla här på förlaget som nu stod vid vår sida av redaktionen och tittade ut.) Strax efter ser vi ett helt crew kommande smygande över taket. Lika mycket svartklädda och med vapen i händerna. En efter en smyger de över taket och sekunden senare firar de sig ned (vissa smidigare än andra) för väggen och in i ett fönster på andra våningen. Coolt! Dagens grej för oss! (Det krävs inte mycket mer än att det rör sig män utanför fönstret för att vi ska hajja till. Snipers är bara bonus.)

Ja, just det. Jag kanska ska nämna att jag tror att de är poliser som övar. Annars hade det ju varit lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback