Sparka älg.

Jobbdagen idag kändes som 16 timmar, inte som 8. Så sjukt långdragen. Påbörjade dock en rolig text som jag gjorde lite research för. Visste ni att det är olagligt att sparka ut älgar ur flygplan, i vissa delstater i USA? (Man kan ju undra hur ofta man ställs inför en sån situation.)

Kvällen bestod av en snabbvisit hos mina päron där jag fick våfflor - mmm! Sen träning som kändes så himla skön och avslappnad (kan inte bara någon ge oss DM nu?) och väl hemma har jag tittat på Grey's anatomy och The City. Fick inte kolla på The City igår, för det var nåt fel. Avsnittet var inte roligt någonstans. Snarare deprimerande. Och vad är det med Grey's och duschar? I like.

Nu ska jag sova. Imorrn är det torsdag, sen fredag, sen Uppsaaala. Marvelous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback