I'm in love with a fairytale.

Jag kollade precis på vårt tävlingsprogram från EM 2008 eftersom Cillo länkat till det. Vilka minnen det väckte! Det var en sjukt kort och intensiv helg och när jag såg planet som skulle ta oss till Slovenien trodde jag inte ens att vi skulle komma ner hela vägen dit, men det gjorde vi. Sötaste Hanna skadade sig några dagar innan så HCE-Frida var inhoppad. Vi umgicks 24/7 med MFC och jag fick till och med spotta på deras stunt group, som gick och tog guld. Vi svettades kopiösa mängder i det varma, varma landet. Och sen åkte vi hem med våra bronsmedaljer. Och startade om på nytt.
Och så slog det mig att vi snart är där igen. Om mindre än två månader går EM 2009 av stapeln - denna gång på hemmaplan. Vad jag skulle älska att få göra en repeat! Om en vecka är SM avklarat och då vet vi om vi får. 2004 var första gången vi tävlade EM - även då i Sverige. Sen dess har vi varit med varje gång. Lets wrap it up.

Idag har jag hunnit med en hel del. Bland annat blev jag brutalt övertalad att byta till Comviq Snackis (istället för mitt nuvarande Kompis) och få en telefon på köpet. Det var ju inte vad jag förväntade mig när jag vaknade imorse men vad ska man göra när det finns övertalande säljare i centrum?

Ikväll väntar ESC hemma hos Limpis. Mysigt. Heja Malena! Du kommer inte vinna men jag ger dig topp sju. Istället håller jag några extra tummar för Norge och Bosnien.

I don't care if i lose my mind, I'm already cursed
- Fairytale,
Alexander Rybak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback