Face cool my ass.

Okej, är jag svår att förstå? Scenario:
Jag köpte för en vecka sen en Face cool balm från Make up store. När jag kom hem såg jag att det stod, på bruksanvisningen, att man skulle sätta några pastiller i Face cool balmet och låta dem göra jobbet. Jag såg ju såna pastiller i butiken men det var ingen som sa nåt om att man behövde såna. (Vilket man iochförsig inte gör, men jag ville ha ändå.)

Idag, Make up store:
Jag: Hej. Hör dessa pastiller till Face cool balm?
Kassörska: Ja. Men du kan ha dem till annat också.
Jag: Okej, men jag köpte en Face cool balm förra veckan, kan jag köpa de här separat nu?
Kassörska: Men du kan ha dem till annat också.
Jag: Ja... men... jag vill ha dem till mitt Face cool balm. Hör de ihop med det, så man måste köpa i ett paket, eller kan jag köpa dem nu?
Kassörska: Du behöver inte ha dem till...
Jag: Jag vet! Tack! Kan jag köpa dem separat?!
Kassörska: Nu menar du?
Jag: Ja...
Kassörska: Ja.

Var det så svår att förstå?!


Pastillerna var för övrigt små ansiktsmasker. Nu ser jag ut som ett monster i en film, men jag vet inte vilket monster och vilken film. Den som vet får en guldtia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback