Förlovad.

Jag friade igår.
Känns fett hett att vara förlovad. Min fästman heter Leo Buchanan och han var med i Thriller Live igår. Jag tror att grabben är 19 år, men det gör inget. Jag skrek seriöst "Marry me, Leo!" från publiken. Jag tyckte mig höra ett "yes!" i micken, men det kan ha varit inbillning. Idag youtubade jag killen det första jag gjorde. Tyvärr hittar jag inget klipp från showen, men ett där han uppträder med en egen sång. Det är svårt att förstå hans storhet då, men jag är stolt över min älskling.



Thriller Live
var grymt! Jag har nog aldrig varit på en bättre konsert/musikal. Det var Michael Jackson-impersonators som inte bara var lika dansmässigt, utan även röstmässigt. Och de drog igenom väldigt många av MJ:s hits, allt från Jackson 5-tiden till Bad och Black or white.
Det var när Leo sjöng She's out of my life som jag föll för honom. Känns stabilt.

Det var verkligen världens bästa present att få. Hela Cirkus var galet och stod upp och dansade och sjöng. Fan-tas-tiskt. Aaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback