Smärta.

Nu ska jag berätta en hemlighet. Jag har ett konstigt finger. Jag är född sån. Till min mors stora förtret så sa alla doktorer, när jag var liten, att det skulle "växa till sig". Det gjorde det inte, och nu går jag - 28 år gammal - fortfarande omkring med ett krokigt finger.

Inatt vaknade jag av en fantastisk värk i handen. Något hade hänt med mitt finger. Jag fick diverse smällar på händerna, på träningen igår, men jag kände inte av någon smärta då. Nu har den antagligen fått för sig att framträda (eller så har jag lyckats med något inatt) för nu gör det ont som f-n och hans moster. Jätteont. Aj. Jag kan inte röra det och min hand kröker sig liksom (som det gjorde på Hanna när hennes finger var av!). Awesome.


Jag vet inte hur väl mitt finger syns, men smärtan i min själ kan ni iallafall se.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jamen jag vet ju preeeeecis vad man ska göra:D det har Lotta lärt mig (och du) "det är baaara att sträcka ut fingret, på tre, ett två kom igen, TRE!!!!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback