Fredag den 13:e?

Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var fredagen den 13:e idag. Jag invigde dagen med att inte-må-så-jättebra-inne-på-toaletten. Jag hatar att använda ordet så jag skriver det inte. Men det var hursomhelst otrevligt. Sen vaknade jag vid halv sju, och tänkte dra till jobbet, men mådde (såklart) inte hallelujah så jag va tvungen att strunta i det. Sen när jag skulle skära bröd skar jag mig rätt djupt i fingret. Jacket oroar mig lite, men en plåster på gör susen, då behöver jag ju iallafall inte titta på det.

Det är vad jag gjort till nu. Jag tror jag ska lägga mig i ett bad. Hallå, hur blir man frisk snabbt? Jag vägrar vara sjuk under ledigheten, det skulle vara så otroligt, otroligt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det därför din bil alltid är hemma? När jag åker till jobbet på morgonen står den hemma, och när jag åker hem står den kvar :) Och jag som annars tycker att du ALLTID jobbar. Åker du tåg :S? Suuuuperkonstigt, men det är den enda lösningen? Eller att du varit sjuk hela veckan från jobbet? Och nu känner jag att det här blev värsta utredningen :P Kuul!

Postat av: hanna

nej men gud vad kul, värsta inlägget!

2010-04-01 @ 23:05:45
URL: http://tiffanykingdom.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha, det förklarar ju en del!

2010-04-02 @ 12:19:00
URL: http://tiffanykingdom.blogg.se/
Postat av: Mindy

sova 12 timmar om nätterna + apelsiner + vätskeersättning = en frisk Karolina under ledigheten

2010-04-03 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback