Morgonens tankar.

Jag tänker såhär:
- "Jäkla vulkan".
- På onsdag lär ju planen vara igång men det är för himla illa om vår leverans från Kina (som nu ändå var på G!) ska utebli på grund av ett jäkla askmoln.
- "Vulknautbrott, wtf?!" Varför känns det som att man slungats bakåt i tiden?
- Centralstationen inatt var full av resenärer som bar på skidor. När jag såg dem funderade jag över var de hade varit med sina skidor i Stockholm. Nu inser jag ju att de skulle ta tåget istället för flyget.
- Wehey, startordning för VM har kommit! Vi möter 13 lag! Så himla på riktigt!
- Ikväll kanske Fabest är med på Talang. Och vi som ställde in kvällens träning - nu kan jag se programmet från start.
- Jag är trött. Och har liiite, liiite träningsvärk från gårdagens spelkväll hos Mari. Let's dance till Wii var fantastiskt roligt. Och sen krampar mina händer från Band Hero. Urkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback