Naaaw!

Det här är det gulligaste jag läst på länge. Jag älskar ugglor!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Asså då ska jag berätta för dig vad som hände häromveckan. Min pappa, han jobbar som känt där i jordbros industriområde, där hittade han en uggla på vägen utanför hans jobb. En jättestor uggla som han trodde var död. Han gick fram och kikade, såg att ugglan faktiskt levde. Andades och så, och kikade tillbaka lite på honom där han stod. Så han hämtade sin kollega, som kom med en papperskasse, där dom "la" ugglan. Dom ringde till polisen som i sin tur kontaktade djurens vänner. Polisen kom och hämtade ugglan som började få tillbaka mer och mer av sitt medvetande, han va lite loj från början. Sen var det inget mer med det.



Lite senare ringde djurens vänner, organisationen alltså, inte själva djurets vän. :-)

Dom sa hur som helst en massa tack för pappas insatts, för det var inget som helst fel på ugglan, den hade typ bara krockat lite och fått sig en smäll. Den klarade sig med lite vila och lever nu ute fritt i skogarna.



Jag började självklart böla när pappa berättade detta, så nu tänkte jag bara berätta det för dig eftersom du tydligen gillar ugglor. Haha..



Om jag kanske inte redan har nämnt det? Då känns detta inlägg lite onödigt, så då är det bara att ignorera.. Men lite gulligt är det ju ändå :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback