You give me fever.

Febern vägrar ge med sig. Idag va jag in till centrum, för att köpa lite påskpresenter, och sen drog jag hem till mor och far för påskmiddag. Fick äntligen leka lite med Emil igen, det känns som så länge sen. Tiden går alldeles för fort. Vi roade oss bland annat med att döda flugor och kasta ut. Det gillade han. Sen såg vi Teletubbies också. Mycket mystiskt barnprogram...

I centrum köpte jag en present till mig själv också. En kavaj på MQ. Behöver en ny till mina domerier, och den här va liksom sådär härligt pojkväns-stor och i skönt material. Till min stora lycka upptäckte jag i kassan att den va nedsatt 50% också, så den gick för 350 kr. Fint pris.

Nu sitter jag och väntar på att filmen Angel eyes ska börja. Det är lite skrämmande att den känns som kvällens bästa utbud med tanke på att Jennifer Lopez spelar huvurollen. Oh well. Killen som är med är vacker iallafall.

Slänger in ett "Happy b-day" till
Melissa också. Nu tror jag att jag har grattat i alla forum som finns.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback