Yuck.

Jag har precis varit på bio med min bror. Han hade inte varit på bio, sen innan Emil föddes (och då såg vi Australia på premiären), och jag ville fly den deppiga vardagen. Jag fick välja film och eftersom jag velat se Shutter island, sen den kom, så fick det bli den. Eh. Bra film att fly från deppighet med. Inte. Det var det vidrigaste jag sett på länge. Min första (tror jag?) Scorsese-film också. Eller nä, The departed har jag sett. Men den minns jag inget av. Anywho. Tre slutsatser:

- Jag har aldrig suttit så mycket på helspänn under en biofilm förut. Ever. (Inkluderat alla möjliga skräckisar du kan tänka dig.)
- Jag gick på toa för första gången ever under biofilmen. Mycket konstigt. 28 år har det tagit mig men nu hände det alltså. Who does that liksom?!
- Leonardo DiCaprio är ett geni. That I knew. Börjar tro att Scorsese är det också nu.

Nu går Blood diamond på tv. Den har jag inte heller sett så den borde jag kolla på. Mmm, också upplyftande kan jag tänka mig. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback